Viktiga saker

Sitter i sängen med en hund på fötterna, laptop i knät och musik i öronen. Och trivs!
Det känns som om livet börjar gå åt rätt håll nu. Det finns visserligen både stora och små frågetecken, och vissa dagar är fulla av grubbel. Men över lag så känns det som att det finns så mycket mer att hämta!
En sak jag är väldigt glad för är att det är många personer som har börjat ta mer plats i mitt liv. Precis rätt medicin för mig! Jag vill dela min vardag med fler, och få lite rotation på energin. Lite mer utbyte. Då känner jag att jag lever.
Dessutom blir det svårare för mig att stressa runt när man har ett par extra personer i lägenheten.
Visst är det underbart med en liten familj, men jag behöver vänner också. SÅ mycket! Så att jag inte glömmer vem jag är... ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0