Keep on going...

Har mått riktigt uruselt i flera dagar nu, pga att jag slutat med de antidepressiva. Tyckte att jag var duktig och trappade ner och allt, men det gick tydligen inte helt smärtfritt ändå.
Jag har lyckats fungera hyfsat ändå, tack vare att jag vet vad det beror på, men ger det inte med sig snart så får jag börja med tabletterna igen. Det här är inte roligt! Är yrslig, har värk i kroppen och känner mig trögttänkt och jättetrött. Bläh! :(

Annars har helgen varit bra men på tok för kort! Igår storhandlade vi och sen hade vi lite valborgs grillning på kvällen.
Idag har jag och barnen varit och firat min kusin Hanna som fyller 20.

Nu är det dags för sängen om en stund. Hoppas att kommande vecka blir bättre än den som var.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0