Små, små toner av lycka

Den här helgen blev över förväntan (trots att jag inte fick bakat något bröd som jag tänkt)!!!

Det var lite trögstartat igår morse, men till sist fick jag i lite färg i håret och sen rullade det på med städning. Mitt i allt ringer A som jag inte sett på evigheter och vill komma på spontanfika. Så gott att se henne igen!

Senare blir vi medbjudna till kompisar till Bäcca och får ordnat barnvakt i all hast. Ryona skulle redan sova borta, och Fabbe fick sova över hos en av grannkompisarna.

Så vi hamnade på en trevlig liten förfest och sjöng Singstar och det var toppen. Insåg hur lycklig jag blir av att sjunga! Tror att jag hittat en viktig pusselbit till mitt må-bra-pussel, eller vad man ska kalla det.
Kvällen slutade iaf med utgång. Hamnade på inte världens roligaste ställe, men sällskapet var toppen så jag hade kul ändå!

Idag har vi slappat och promenerat hund. Jag har fått tvättat en hel del och Ryno har duschat Puffen. Vi har även spånat lite på vårt omflyttningsprojekt, där barnen ska få varsitt rum.

Idag finns det hopp! ♥

[En av deltagarna på förfesten...]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0