En början

Så. Nu har jag spånat lite. Fått ner mina främsta mål på papper.
Jag har egentligen inte satt upp några delmål med datum och sådant. Jag har gjort en plan för vad jag behöver göra och i vissa fall hur många gånger jag behöver göra detta under en vecka. Om två veckor ska jag utvärdera och uppdatera.

Har skrivit en checklista med det jag ska fokusera på och satt upp vid sängen, .

Sen är det några mål som får vänta. Körkort och större lägenhet t ex. Först behöver jag en heltidstjänst. Att hitta en sådan är ett av mina mål, men blir även ett delmål.

Andra mål är att läsa mer och att få ordning i hyllor och skåp hemma. Att lägga mer tid på barn, hund och vänner. Och att få struktur på träning och mat igen.

Författaren Paulo Coelho skrev något bra på sin facebooksida som jag tänker avvända mig av:

"Never give up.
When your heart becomes tired, just walk with your legs - but move on."


Kommentarer
Postat av: Cilla

Framförallt lägg tid på att andas.

Stor kram honi!

2011-01-03 @ 09:54:18
URL: http://cillasaxplock.blogspot.com
Postat av: Ranta

Sjukt bra citat, tänker även jag stjäla och använda mig utav.

2011-01-03 @ 11:42:25
URL: http://ranta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0