Hålla kursen


En rätt bra dag, trots mycket oro för diverse saker. Men det viktiga är nog att fortsätta hålla kursen, även om det känns jobbigt.

Det blev inget gym idag som jag tänkte igår. Jag halkade nämligen igår kväll när jag var ute med Puff och trampade snett. Jag kan gå på foten och den är inte svullen men om jag flexar den eller inte går helt rakt på den gör det apont. Det betyder att trappor och uppförsbackar eller att överhuvudtaget lägga tyngden på främre delen av foten inte är någon större hit.
Visst hade jag kunnat gå och styrketräna men å andra sidan innebär all form av uppvärmning belastning av foten och att gymma ouppvärmd verkar aningen korkat så... Nej. Avaktar ett par dagar hellre än att något blir värre.

Jag är nöjd med det jag har åstadkommit idag iaf. Har lagat god mat och letat lite jobb. Och inte stoppat i mig något onödigt sött. Jag har pratat med mina barn och ringt Maria (även om hon inte svarade).
Det känns som om jag gjort mig förtjänt av lite slappande nu innan läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0