Gröt

Jaha. En sån där dag igen...
Var på dåligt humör igår kväll, drömde arga drömmar i natt och känner mig fortfarande retlig. Suck...
De är väl nu jag ska köra mantrat Keep on Walking tills det vänder av sig själv?

Jag avskyr när jag mår såhär. Känner mig grötig i huvudet och det går trögt att tänka. Vad är det för fel på mig!? Inte konstigt att jag aldrig kommer någon vart när jag inte lyckas behålla skärpan mer än ett par dar i taget?

Den här dagen har iaf två plus. Jag är ledig och vädret ät bra. Och det känns som om den här svackan är på väg att avta. Ska dricka kaffe en stund till och sedan köra på Keep on Walking. Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Jessika Möller

Sänder en massa kramar fyllda med positiv energi och kärleksglitter.

Det är jobbigt med grötiga dagar, men med "Keep on walking" i fötterna går det bättre tror jag.



Kärlek till dig!

2011-01-22 @ 11:58:43
URL: http://livsnjutarkolloni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0