Gott Nytt År?

Nyårslöften är ju som de är - svåra att hålla. Så jag tänker inte avlägga några.
Men jag har kommit fram till slutsatsen att det behövs förändringar. Många!
Jag vantrivs så otroligt mycket med mig själv just nu, både fysiskt och psykiskt.
Det jobbigaste är att det är så mycket jag behöver jobba med, och jag misslyckas för att jag försöker fokusera på för många mål samtidigt. Min energi tar slut och jag ger upp.
Men nu MÅSTE det hända någonting och ingen annan kommer fixa det åt mig så...
Jag ska ägna morgondagen åt att göra en helhetsplan med mål och delmål så att jag har något att falla tillbaka på när det börjar kaosa i huvudet.

Jag tänker ge mig själv en nyårsutmaning!
Härmed utmanar jag mig själv att förbättra mig och mitt liv, så att jag äntligen kan få trivas och må bra!
Jag återkommer med detaljerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0