All smiles Sunday


Jag tror det beror på mildvädret, men framför allt på solen och ljuset. Idag har jag vårkänslor!

Det är mycket som börjar vända nu.
Ryno har äntligen fått det jobbet han vill ha. Han mår bra och vi vet att ekonomin kommer att bli bättre.
Jag har sakta men säkert börjat ta tag i de saker jag vill förändra i mitt liv. Insett att jag inte kan nå alla mål på en gång men att jag måste börja för att komma fram.
På vänskap- och umgängesfronten känns det väldigt lovande. Och det verkar som vi äntligen har börjat ta tag i vårt hem och saker som behöver skaffas hit.

Jag har inte fått till någon vettig träning på hela veckan, sedan tvåtimmarspromenaden i söndags. Men idag tog jag mig till gymmet igen. Bara att ta tag i det igen! Förutom styrketräningen är mitt mål att börja springa utomhus när det blir barmark och ljusare ute.

Sedan måste jag berätta att jag hade en mycket trevlig kväll med vin och prat nere hos Laila och Erica igår!

Idag är det all smiles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0