Vårkänslor



Jag tycks ha vaknat på rätt sida idag. Bara att tacka och ta emot!
Och vädret! Det ger mig lust att städa! Och bryta chokladtrippen jag är på just nu... Helt sanslöst! Fattar inte att jag trillar dit gång på gång?!
Men som sagt. Städa får det bli idag. Då distraherar jag mig dessutom från frustrationen över pengarna vi väntar på. Så mycket som väntar på att bli gjort när de väl trillar in. Tålamod är inte min starka sida...

Så svälja min hälsosamma frukost (bestående av gi-bröd och smoothie av yoghurt, mandelmjölk, blåbär och björnbär) och sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Massa solskenskramar! Ha en underbar dag honi!! <3

2011-04-09 @ 11:34:38
URL: http://cillasaxplock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0