Bad phone day


Usch, jag känner mig riktigt off idag.
Hade taskiga vibbar redan på morgonen, och sen tappade jag min telefon i golvet på jobbet så displayen gick sönder. Så jävla klantigt!
OK, nu blir jag så illa tvungen att skaffa en ny telefon (funkar inte att vara utan) och det är väl kanske lite kul, men det är ju inte världen bästa ekonomiska läge just nu... Får bli en på avbetalning. =/

Jag vet att livet inte är skit. Det är rätt bra, och kommer helt säker att bli bättre. Men vissa dar vaknar jag med värk i själen och då hjälper inte alla positiva tankar i världen!
Bara att genomlida... Jag vet ju att det går över. Har jag tur lyckas jag distrahera mig, men det har inte gått något vidare idag. =(
Dissade gymmet oxå. Hade ingen lust att gå utanför dörren mer idag. Fick bli en kort sväng med Puff bara.
Men något som är bra är att jag har träningsvärk i magen sen träningen igår. Alltid något.

Nu ska grining bitch inte göra så mycket mer idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0