Tar en andningspaus idag


Har haft en bra vecka med jäkligt bra flyt, men idag har jag haft en energidipp.
Det började med att jag snoozade bort hela morgonen och fick åka till jobbet utan varken frukost eller kaffe i magen. Sen somnade jag på bussen och åkte två hållplatser för långt. (Men ååååh!) Detta resulterade i alla fall i en rask promenad så jag var ordentligt vaken när jag kom till jobbet.
Tyvärr satt nog lite av morgonens stress kvar i kroppen för jag vart mindre stresstålig än vanligt resten av dagen. Jag var helt matt när jag gick för dagen.
Som tur var ville Ryno (tack supersnälla! ♥) ta över simskolebesöket med Fabian trots kort varsel så att jag kunde få åka hem och vila.
Egentligen skulle jag ha tränat nu på kvällen hade jag tänkt, men jag känner mig helt golvad så det får bli gymmet efter jobbet imorgon istället.

Men åh vad glad jag är att så mycket blev utrett i helgen! Många tårar och mycket tankar blev det, men det känns som om jag är rätt nu. Det är den mest smärtfria vägen, även om det kommer att kräva en massa jobb också.
Kanske är det värsta över nu, och livet kan få bli roligt och spännande igen - på riktigt!
Jag har så mycket att vara lycklig för, och nu när de mörkaste molnen är borta kan jag uppleva den lyckan med full styrka igen. Små ögonblick med så mycket kärlek!


Kommentarer
Postat av: Jessika Möller

Åh,fina gumman...

Är så glad för din skull. Kärlek i överflöd från Uppsala!

Puss

2010-11-18 @ 22:29:29
URL: http://livsnjutarkolloni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0