Elaka trösklar

Idag har jag klantarslat mig. Fast egentligen var det min toffels fel, och tröskeln till soprummet, och det hårda betonggolvet...
Iaf så har jag ont i knät nu. Det knakar och knäpper och bär sig alldeles dumt åt. Hoppas verkligen det går över fort så att jag kan fortsätta träna obehindrat. =/

Har även varit och köpt utklädningsprylar till festen på lördag. Får se hur min utstyrsel blir. Kan ju lägga upp bilder sen. Lär bli en jäkligt rolig fest!

Det har varit en sån där halvknepig dag idag. Jag vet inte riktigt vart jag har mig själv. Det är vissa idéer som jag har insett att jag behöver släppa. För min egen skull. Får jobba på det...
Men jag är inte på botten i alla fall. Gött e de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0