Vårskrik

Det är inte klokt vad solen får mig på bra humör!
Jag nöjd och rastlös på samma gång.
Eftersom mitt mående berövat mig så mycket glädje så kan jag liksom inte få nog av positiva upplevelser nu när medicinen gör sitt.
Alla möten och samtal med olika vänner. Energiutbytet som sker. Det får mig verkligen att känna mig levande. Det är så mycket man får om man bara vågar börja ge.
Saker och ting faller mer och mer på plats.
Visst mår jag skräp ibland nu också. Men det är mest frustration. Det känns som om jag är så nära att lösa mysteriet med mig själv. Jag ser glimtar ibland och jag blir så otålig!

Tror jag skulle behöva göra som Ronja och gå ut och vårskrika lite...



♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Punklantis

Åh,vad skönt att du mår bättre!



Ja,lite vårskrik skulle sitta fint. Detta väder får hela kroppen att känna sig sprallig.



Kram på dig!

2010-03-06 @ 22:53:25
URL: http://punklantis.myshowroom.se
Postat av: Vera

Inget är så bra som ett vårskri! Gärna på en stort berg eller vid vattnet.

2010-03-07 @ 09:41:15
URL: http://appleblossomrosebud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0