På kurs med Kurt, eller jag menar Lena


Jag har varit på utbildning med jobbet idag. Det handlade om hur vi ska kunna förbättra maten och matsituationen m.m. på förskolorna och även om bättre samarbete mellan kökspersonal och pedagoger.
Jag var där med min goa arbetskamrat och vän Lena. Vi hinner inte alltid prata så mycket med varandra på jobbet så vi passar på när vi väl får tillfälle. Under fikapausen blev vi så fördjupade i ett samtal att vi först missade att vi skulle in till föreläsningen igen. Oooops...

Annars har jag känt mig rätt trött idag. Känns att det i mitt i veckan.

Rysan är fortfarande inte frisk. Hon gick till skolan i måndags men fick stanna hemma igår igen. Halsontet är bättre, men nu hostar hon och snorar istället. En riktig illförkylning. Fick köpa hem hostmedicin igår, och klockan tre härom natten kom hon upp och väckte mig och bad om nässprej. Frivilligt! Ungen hatar ju nässprej... Hon har fått hem lite läxor iaf så att hon inte kommer efter allt för mycket.

Blir en lugn kväll ikväll känner jag. Ska bara orka ta tag i disken först. Det är min tur idag. =/


♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0