Knockad i soffan...

Fredag igen och jag är sjukt trött. När jag kom hem från jobbet låg jag och Ryona och pratade i soffan en stund. Sen kom Ryno hem med Fabbe och barnen började leka något.
Då slocknade jag. Jävlar vad svårt det var att vakna och ta sig upp sedan. Men förhoppningsvis gör tuppluren att jag inte blir lika seg ikväll. Blir själv med ungarna. Ryno åkte iväg på snöskottning igen. Pengar pengar...

Det lutar åt att vi ska hem till Maria & Co imorgon kväll, och på söndag ska min fina kusin Sara komma hit. Sen hoppas jag att jag ska hinna läsa lite också. Var och hämtade ut boken jag beställt igår. Genom dina ögon.
Känns som om det kommer bli en en helg med mycket positiv energi. Gött det!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0