I'm so damn busy!

Veckan har varit fylld av göra.
P-sprutan i måndags. Fick träffa underbara barnborskan Lena, som jag gick hos under båda graviditeterna. Hon berättade att hon äntligen blivit mamma själv! =)

I tisdags var jag på återkontroll med linserna hos optikern. Gymmet på kvällen.

Onsdag bjöd på andra delen av utbildningen "Rätt rätt". Kvällen ägnades åt slapp.

På torsdagskvällen var jag med arbetskompisarna på Folkteatern och såg Orestien. Kanske är pjäsen ett sätt att ifrågasätta moral och rättssystem, men jag gillade den inte. Men att gå på teater var en upplevelse i sig. Fascinerande. Blir nog fler teaterbesök framöver. Dock förmodligen inga fler pjäser av Lars Norén...

Igår hade vi mycket trevligt besök av Andreas och Caroline. Vi drack lite vin och pratade massor!

Idag flyttade ju ormen Conrad hem till oss, och Erica ska sova över hos Ry. Blir nog till att kolla på Körslaget ikväll. Det är en hårdrockskille från Mölnlycke som ska vara med och körleda. Vet inte vem han är, men eftersom jag är uppvuxen i Mölnlycke känns det lite spännande att kolla. Ska tillägga att jag aldrig sett ett helt avsnitt av Körslaget tidigare...

På onsdag... På onsdag kommer finaste Jessika ner och hälsar på! Nu är det inte långt kvar!!! Wohooo!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0