Förväntningar inför imorgon och framtidsidéer

Imorgon... Då kommer Jessika ner hit. Har inte träffat henne på typ åtta år.
Vi ska gå och se Mia Skäringer och dricka vin och prata en massa. Det ska bli så otroligt kul!
Men först ska det jobbas lite och gås på kurs igen. SEN får jag åka in till stan och roa mig. Lååång dag imorgon...=D

Har haft Conrad ringlandes på mig en stund ikväll. Ormar är mycket fascinerande varelser. Känner mig smått vördnadsfull. Frågade Ryno på skoj om vi inte ska starta en zooaffär när barnen blivit stora. Han kan sköta reptilerna och jag gnagarna... Tål att funderas på faktiskt. Mycket att lära först i så fall.

Idag är det en slöardag. Tänker gå och mysa med en bok och en påse snask nu.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0