En tiopoängs helg!

Jag har haft en toppenhelg!

Igår kväll var vi hos Maria och hennes familj. Åt god mat och slappade i soffan. Barnen lekte jättebra. Nästa gång är det deras tur att komma hit. =)

Idag har jag varit och tränat och sedan har jag haft min fina kusin Sara här på besök. Sara som föddes samma år som jag fyllde tretton och som jag passat massor när hon var liten. Nu är hon 19 och ska ta studenten om några månader... Har jag blivit gammal eller så? Neeeh, så kan det väl inte vara? Nej nej. =)
Vi fick pratat massor iaf och det känns jättebra! *glad*

Vi åt tidig middag idag när Sara var här, så nu på kvällen mös vi till det ordentligt med thé och scones som barnen hjälpte mig att göra. Inte alls fel.

Nu blir det snart sängen med en bok.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0