En härlig halv vecka!

Jag har haft det toppen!

Mötte upp med Jessika i stan efter jobbet i onsdags. Tog en fika på Espresso House. Sen promenerade vi bort till Kajskjul 8 för att se Mia Skäringers Show. Innan showen var det världens smarrigaste buffé med bl a rökt lax och räkor och kycklingspett. En flaska rött beställdes också in.

Kl 20.00 var det dags för Mia att kliva upp på scen. Det gjorde hon med råge! Iklädd endast bikini!
Hela showen var klockren. Mia roade och berörde och överraskade oss dessutom med att sjunga fantastiskt vackert. Köpte hennes och Dannes skiva efteråt. Vi var SÅ nöjda med kvällen!

På torsdagen hade jag tagit semester och dagen gick i slappandets tecken. En solig vårpromenad orkade vi iaf med, Jess och jag.
På kvällen käkades det våfflor.


[Starkt solsken här va?]


I fredags var jag på jobbet igen. Jessika var kvar hemma och underhöll förkylde Fabbe medan Ryno var hos tandläkaren.
På kvällen var det lite förfest skulle man kunna säga. Jessikas man och hans band FKÜ skulle spela på Henriksberg och Jess och Ryno skulle dit. När jag tagit farväl av Jessika och de åkt iväg hade jag fritidsgård här hemma. Två egna barn + tre extra var här och kollade på Let's Dance. Dessutom kom fina Irene upp och jag fick äntligen mina glasögon. Jag fick även lite vinsällskap i köket en stund. =)


[Förfest!]


[Jess å ja...]


[Nya brillorna]


Fabian har varit sjuk i veckan. Hostig och feber till och från. Vi hade ställt in kalaset han skulle gå på igår, men sen tyckte jag nog ändå att han verkade hyfsat pigg iaf. Ryona klättrade på väggarna när ingen kompis fanns att tillgå, så trots halvtaskig ekonomi bokade jag tre biobiljetter till Draktränaren. Filmen var bra och barnen var nöjda!
Själv var jag smått vimmelkantig av att ha använt de nya glasögonen hela dagen.

Idag har jag tagit en promenad, laddat på mitt spårvagnskort, lagat middag och satt igång brödbak.
Snart är det ny vecka igen...

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Vera

Kanonsnygga glasögon må jag säga - på en kanonsnygg tjeja!! Glad påsk!

2010-04-02 @ 21:09:27
URL: http://appleblossomrosebud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0