Memory failure...

God morgon!
Igår var en dag i glömskans tecken. Vi skulle på grillfest för Marias man Andreas som fyllde år. Gissa vem som glömde presenten i hallen när vi åkte hemifrån? Det värsta var att jag fick för mig att jag hade haft påsen med mig, men glömt den på spårvagnen. Som tur var stod den i hallen när vi kom hem. Phiew!
Men inte nog med detta! Jag lyckades också glömma min jacka hos Maria när vi skulle åka därifrån. *suck* Hade fullt shå med att få med mig resten av familjen och deras tillhörigheter.
Dagens planer är alltså att åka och hämta jacka och lämna present...

Kommentarer
Postat av: Vera

Ja, men då får de ju lite extrabesök som de inte hade fått idag annars kanske? ;)

2010-06-20 @ 10:34:49
URL: http://hallonmuffin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0