Semestersoft...


Sitter här med en mugg kaffe och knaprar på en bit mörk choklad med hallon. Inte helt fel.
Idag har jag betalt räkningar och handlat lite. Lutar åt filmkväll ikväll. Avatar.

Igår var det storshopping för födelsedagspengarna som gällde. Jag och barnen mötte upp Malin på Centralen och sen plågade jag dem igenom två H&M-butiker för att hitta det jag ville ha. Malin köpte minneskort till kameran och tomskivor att bränna musik på. Sen tryckte vi barnen fulla av hamburgare och glass och åkte hem.

Morgondagen är tänkt att vigas åt ett Lisebergsbesök. (Måste komma ihåg att ta med kameran!)

Här är bild på ett av nagellacken jag köpte igår, och i bakgrunden syns den nya randiga långa klänningen...


Kommentarer
Postat av: Vera

Jättefin färg på nagellacket Cissi! KRAM

2010-07-29 @ 10:21:10
URL: http://hallonmuffin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0