Projekt avslappning!

Jag har ont i käkarna. Biter ihop när jag sover, och gnisslar tänder utan att tänka på det när jag är vaken. Nu har jag försökt vara medveten om detta ett tag och påmint mig själv om att slappna av i käken, och då har det börjat göra ont. De stackars musklerna är väl inte vana vid att slappna av... =/

Behöver gå ner i varv rent allmänt. Det har varit så mycket som jag vill ta tag i nu när jag är ledig och hinner, så jag har liksom glömt att slappna av. Men idag regnar det iaf, så det blir inget tjat om att åka och bada.
Ska försöka hålla mig till att läsa bok och bloggar. Lite sådant stillasittande/liggande. Hoppas på att det hjälper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0