Ledig och har haft en toppen helg!

Nu är semestern här! Fast jag har inte fattat det riktigt ännu... Jag vet ju om det och så, men det känns inte riktigt i kroppen. Det lär väl ta några dar antar jag.

Helgen har iaf varit toppen! Barnen har sovit hos mams & paps och varit och badat i Askim m.m.
Ryno och jag har haft helgen för oss själva. Först var vi på Saigon Cash och köpte hem lite exotiska matvaror. Frysta limeblad, frysta tigerräkor, inlagd ingefära, wasabi och lite olika kryddpastor. Sen blev det ett par timmar på en filt i gräset med korsord/bok, innan vi gick in för att laga orientaliskinspirerad middag. Gott men mycket starkt! På källen åkte vi in till stan för att se Eclipse på bio. Vi gillade den båda två. Kul att vi läst alla böckerna innan oxå. =)

Vad som gäller nu först, är ett par dagars lugn och ro i slappandets förtecken, och sen har jag en hel del saker som jag vill ta tag i här hemma nu när tiden finns. Och så såklart varva detta med att umgås med familjen -♥.
Har inga jätte grejer inplanerade mer än att det ska bli ett Lisebergs besök någon av de sista semesterveckorna och att vi ska på födelsedagsfest hos Maria på lördag. Gott att låta dagarna komma som de gör...

Nu hoppas jag bara att solen tänker komma tillbax igen, för då blir allt som bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0