Ny nödvändig stol

Nej, det blir inget gym idag. Jag är för lat slö bekväm TRÖTT helt enkelt. Vill vara hemma och mysa.
Motivationen behöver nog en skjuss, men nej, jag tänker inte ställa mig på vågen för då får jag ångest.
Mñana mñana...

Vår toastol har varit rätt kass och skranglig en längre tid. Läckt ut vatten på golvet om den hamnat lite snett och så. Ryno ringde fastighetsskötarn om det imorse, så idag har vi fått en ny!


Mm... Rätt bekväm är den också.

Funderade lite mer på boken i morse när jag åkte till jobbet. Men det känns som om jag skulle behöva dykutrustning och syrgastuber för att klara djupdykningen som det kommer att vara att ge den här berättelsen min fulla uppmärksamhet.
Pleeeeease, låt oss vinna femtitusen i månaden i tjugofem år på triss så att jag kan ta tjänstledigt och skriva!!!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0