Strumpkris

Huvudet är galet full av tankar men inte fasen vill det komma ut några ord...
Eh... Inte så bra när man drömmer om att ha skrivandet som yrke.

Ni får hålla tillgodo med lite vardagsprat istället.
Ska in till stan efter jobbet imorgon iaf. Min och Ryona's strump-kris kommer att vara ett minne blott.
Den senaste tiden har det nämligen varit;

"Mammaa, nu har jag inga strumpor igen!"
"Kolla torktummlaren!"
"Finns inga där!"
"Här, ta ett par av mina då. --- Meeh, vad ska jag ha på fötterna nu då?"


I stan ska jag även köpa en present till Paps som fyller 55 idag.
Och så kanske något bling till mig själv... =)

Och nu ett barnprogram som jag tror att jag gillar mer än ungarna...

 

♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0