soffa + filt = sant

Jag var på väg till jobbet i morse men fick vända om. Rysans mage knep och krånglade så hon kunde inte gå till skolan. Hon känns lite varm också, så det är väl någon bacill som går. Magen krånglade på henne i början av veckan med. Får hoppas att det ger med sig snart.

Jag blir iaf inte innesittande hela dagen. Ska ut med arbetsgänget ikväll och fira Lena som fyller jämna. Det ska bli riktigt trevligt!

Annars var det faktiskt ganska skönt att få vara hemma idag. Tog igen lite sömn bredvid Ry i soffan förut.
Jag känner mig verkligen jätte seg. Går ut och kryper ner under filten i soffan en stund till.

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Punklantis

Hoppas du hade en fin Fredagskväll gumman!

Tröttheten ja..känner igen den. Ibland verkar det som om sovandet aldrig är tillräcklig!



Ha en fortsatt fin helg!

Kram

2010-02-06 @ 13:24:38
URL: http://punklantis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0