Om att komma igång igen och att ta litet magknip till doktorn

Jag återtog min energi igår!
Och jag hade socker abstinens (grrr) så det var skönt att komma iväg och träna på kvällen...

Ryona's magknip har inte velat ge med sig, utan kommit och gått, så idag stannade jag hemma från jobbet för att ta henne till doktorn.
Väl där fick vi egentligen inget riktigt svar. Han trodde att det kunde vara en infektion i tarmen pga något hon ätit, men sa att det även finns andra infektioner som kan sätta sig där.
När jag pratade med Ry's lärare i morse, sa hon att det är flera i klassen som har magont så jag tror fortfarande att det är någonting som går. Oavsett så fanns det inget man kunde göra mer än att vänta ut det, och det var inget att oroa sig över sa doktorn.

Jag råkade somna i soffan efter lunchen medan Ry spelade playstation, så nu är jag jätte seg. Men jag har iaf ryckt upp mig och diskat undan och satt på en maskin tvätt. Försöker piggna till ännu mer med kaffe, innan jag ska gå och hämta Fabian.

I eftermiddag är det städning som gäller. Och så träna ikväll igen. Nu vill jag ur den här vintersunkkänslan!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0