Musikletande och anteckning om skoinköp

Nu sitter jag här och funderar på att vaska fram lite skrivarmusik på spotify.

Jag älskar idén till storyn! Jag fattar bara inte hur min hjärna ska hinna hosta upp detaljerna och djupet när jag inte kan koppla bort omvärlden. Jag behöver gå och träna! Då får jag vara mentalt ifred. Men det passade inte in i familjens verksamhet idag. Eller det hade funkat om jag inte varit så morgontrött. Eftermiddagen är iaf körd och de stänger tidigare på söndagar. Well well. Kanske imorgon.

Nyss ringde Ryno och ville göra en mental anteckning i min hjärna om att Ry behöver nya inneskor till fotbollsträningen då de hon har är halkiga och hon lyckats skaffa sig ett halkbrännsår på benet. Anteckning gjord. Ni hör vem som håller i kalendern här hemma va?

Nä, musik var det! Fan vad svårt det är att fokusera med för mycket kaffe i systemet... Blirg blirg PLIIING!

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Cilla

http://open.spotify.com/track/7IEeHXr2ShUYCXAZdMMmeL

Låten som höjer mitt humör mest hela tiden just nu :) Trots igentäppt näsa och ömmande bihålor.

Det kommer... jag vet att din story är helt fantastiskt bra.

Stor kram!

2010-02-07 @ 17:52:06
URL: http://cillasaxplock.blogspot.com
Postat av: Punklantis

Åh,vad nyfiken jag blir!

Och vet du..nu är det snart bara en månad kvar! wee

Det ska bli så förbannat kul!

Längtar! massor!



Kram vackra människa!



P.s det där med vem som håller i kalendern känner jag igen SÅ väl...D.s

2010-02-07 @ 23:15:34
URL: http://punklantis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0