Läslängtan

Pappa mår bättre idag! Men han blir kvar på sjukhus över helgen för att göra fler tester. Bra att de är noga med att kolla upp allting.

Annars känns det härligt med helg. Har inga planer alls faktiskt. Eller jo, jag åker ev. med mamma upp till pappa någon av dagarna.
Kanske kan lyckas smita iväg till gymmet en sväng med? Skulle behövas.
Hm... sen är det några garderober som behövs rensas.
Det jag längtar efter mest just nu är en riktigt bra bok. Skulle vilja få tag på The Host ("Genom dina ögon" på svenska) av Stephenie Meyer. Kanske beställa när lönen trillat in?
En bok och ett glas rödvin, och en snäll familj som låter mig läsa ifred. Ja tack!

MEN... Just nu är Ryno nere och hjälper till i kvartersbutiken för B mådde dåligt, och när han kommer hem ska jag ut i det äckliga snöovädret och handla. Först efter det börjar helgen på riktigt.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0