Ibland har man ingen aning...

Igår mådde jag blä. Tog mig igenom arbetsdagen, hämtade Fabbe och sen låg jag och frös under en filt i ett par timmar, med huvudvärk och ont i kroppen.
Men i morse mådde jag hyfsat igen. Tack och lov.

Mamma ringde förut. Pappa ligger på sjukhus. =(
De vet inte om det var hjärtinfarkt eller kärlkramp eller vad. Han ligger kvar för observation nu men läget är lugnt. Men man blir ju orolig. Usch... Stackars Paps...

Känner att jag inte riktigt har kopplat det här än. Det gick in först nu när jag skrev om det.
Nä. Får skriva mer en annan dag. =(

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Cilla

Åååhhh.... Tänker på er.

STOR KRAM!

2010-02-18 @ 22:30:08
URL: http://cillasaxplock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0