Hej hopp... Zzzzzz

Vintertrötthet... Det enda man är intresserad av är att sova och äta. (Helst sötsaker) Man har ungefär samma prioriteringar som en bebis. Mat och sömn. Och får man inte det blir man grinig.

Ja, jag har tydligen drabbats av detta i år igen. Med skillnaden att jag inte har någon oro/ångest. En klar förbättring!
Men det är inte skönt när kroppen värker av trötthet och det känns som om jag är nyvaken flera timmar efter att jag har gått upp.
Fast jag tror att det här ska gå att vända. Jag litar på att orken kommer tillbaka snart och då ska jag ta mig i kragen!

Vad händer annars då?
Vi prövar igen på lördag, med kompiskalas för Ry.
Cilla skulle kommit på besök imorgon, men kommer på måndag istället.
Ryno har jobb hela veckan!
Jag är frustrerad för att biljetterna till Pink släpps på fredag och jag inte är så rik just nu. (Fast tack Malin för att du tänkte på mig!)
Jag ser massor fram emot att träffa Jessika i mars!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0