Funderar som vanligt...

Tänk vad lite sol kan göra för humöret. Mådde inte alls bra igår. Funderar på att ringa doktorn och få medicindosen ökad. =/
Men idag är det bra igen. Energin är tillbaka!

Jag har varit och klippt mig nu efter jobbet. Inget drastiskt alls, bara topparna. Men det känns genast väldig mycket fräschare.

Har tänk att komma iväg och träna ikväll. Jag behöver det. Det rensar hjärnan att köra slut på kroppen. =)
Känner mig både förvirrad och frustrerad. Jag vill så mycket och jag har ingen aning om vart jag ska eller ens vart jag ska börja. Ingen självdiciplin har jag heller. =P
Mycket tankar och lite verkstad. Hallå?! Jag har några böcker här som vill bli skrivna!

Fast just idag känns livet rätt vackert trots all röra och oförutsägbarhet...

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0