Finbesök och illblängande tvätthögar

Igår kom Cilla hit och förgyllde vår kväll. Lika trevligt att ses som det alltid är! =)
Och det var kul att få presentera alla råttorna. Jag tor de lyckades charma henne lite iaf.

Jobbet flyter på jättebra just nu. Trivs massor med det jag gör, även om det inte är drömjobbet.
När jag kom hem idag var jag fortfarande på G, så jag slängde ihop en sconespizza till ungarna, diskade undan och satte på en maskin tvätt. Sen tog visst energin slut...
Det ligger en massa ovikt tvätt på sängen och blänger på mig nu.
Som tur är slipper jag laga middag idag åtminstonde.

Egentligen är det ju fettisdag idag, så vi borde kanske haft semlor... Men vi har ingen mandelmassa hemma. Hmm... =(


Nu tänker jag tröstsurfa runt på några klädsajter. Önska kostar ingenting.

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Cilla

De charmade mig inte så lite! Mycket!

2010-02-16 @ 18:37:20
URL: http://cillasaxplock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0