Trött efter veckan

Sitter här med nyfärgat hår och käkar äpple. Ryno släpper in våren genom balkongdörren.
Snart kommer päronen och hämtar barnen. Vi är nämligen bortbjudna på 50-årsfest. Ryno's fd chef som fyller.

Det har varit lite körigt på jobbet i veckan, med många ordinarie borta. Det känns, även om jag inte varit överdrivet drabbad, så har min energi varit slut när jag kommit hem. Så det är riktigt skönt med helg nu!

Igår kväll hade besök av A och henne barn. Det var ett bra tag sedan sist så det kändes jättekul!

Just nu funderar jag på om ett par strumpor vore på sin plats. Solen lyser ju visserligen, men det drar kallt längs golvet från balkongen. =/

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0