Trött och inställd på soffa...

Har precis städat hamsterburar med barnen. De lyckostarna har fått vara lediga med Ryno idag och ska även vara det imorgon.

Själv är jag trött och har ont i huvudet. Stelheten och ömmandet i nacken och axlarna vill inte ge med sig. =(
Men det är rätt ok ändå. Det har gått bra idag på jobbet. Inget som strulat.
Ryno lagade middag och Ryona och Erica hjälpte honom med disken. Efter maten sov jag faktiskt i nästan en timma. Behövdes nog. Jag är fortfarande trött...

Nu spelar barnen memory på vardagsrumsgolvet, och jag stjäl mig en kvart vid datorn innan de ska i säng. Sen ska jag mysa ett par timmar i soffan innan läggdags tänkte jag.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0