Mat och dryck...

Nu har jag inte orkat eller hunnit skriva på flera dagar. Sorry. Det blir så ibland.

Idag har jag varit och storhandlat och vi har haft mamma och pappa här på middag.
Barnen var sjövilda som vanligt.
Vi åt köttbullar (hemgjorda) och potatis och sås m.m. Till kaffet blev det kanelkolakaka med äpplen och kanelgrädde till det. Så nu har väl jag varit huslig så det räcker och blir över.


[Dagens bakverk]


Päronen hade med sig presenter också... (Gah, det var ju inte längesen vi fick en soffgrupp!)
De har varit på minisemester i Tyskland i vecka, så det blev godis till barnen och vuxengott till mig och Ryno. Tack tack!


[Holiday likör och mörk rom till Mamma Cissi]


Imorgon ska jag hälsa på fina Belinda med bebismagen i hennes nya lägenhet. Ska bli jättekul!

Jag ska försöka komma med ett lite fetare inlägg här imorgon, men nu är jag så trött att hjärncellerna inte orkar sammarbeta längre... >%P

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0