En bättre dag

En bättre dag idag.
Jag hade massor med energi i morse. Orkade med hela kvällen och eftermiddagen också. Fast jag slumrade till brevid Rysan i soffan efter att barnen kvällsfikat varm choklad och digestivekex.

Jag och Fabbe har varit och handlat, och så hämtade vi ut Ry's nya stövlar som jag beställde i helgen.


Nu på kvällen har jag äntligen beställt min jacka. Den fanns ju inte inne häromdan när jag skulle beställa! Men nu fanns den. Den kommer om 3 veckor. Fabbes överdragsbyxor som jag oxå beställde kommer redan nästa vecka. Och jag kom på att jag fått en rabattkod från H&M med posten, så jag fick 20% rabatt på båda plaggen! *glad*

Enda negativa idag är att värken i nacke och axlar har spridit sig ner i ryggen. Har ett ömt ställe innanför det vänstra skulderbladet som strålar upp i nacken. Bläh! Men psyket är OK iaf och det är huvudsaken.

Ryno är i Skövde nu på utbildnig. Han sover där och kommer hem imorgon. Det är lite tomt nu när barnen sover, men jag har lovat dem att jag ska bära in dem till mig när jag går och lägger mig. Och ja, jag ska akta ryggen. Mina barn är för övrigt flugviktare båda två.

Ska nog ha lite datafri tid nu innan jag törnar in.

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: liten på jorden, men STOR i orden

Vad skönt att du mår bättre gumman.



Du ska veta att jag tänker på dig och sänder en massa kärleksenergi åt ditt håll!



Kram på dig!

2009-10-28 @ 22:46:21
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol
Postat av: Malin

taaaaack...jag är supernöööööjd! :)

2009-10-30 @ 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0