Inomhusväder

Vilket ruskväder det blev! Precis när vi skulle gå från Fabbes förskola började det hagla. Det lugnade sig efter en stund, men det fortsatte regna så vi var rätt blöta när vi kom hem.
Jag bestämde mig för att hoppa den tänkta turen till affären. Inte alls motiverande i det här väderet. Speciellt inte när Ryno blir sen hem, så jag hade varit tvungen att ta med mig minst ett av barnen (i det här vädret).
Nej, det får bli nedvarvning hemma istället. Inte fel det heller. =)
Vi har mat så vi klarar oss imorgon med. Mest att det hade varit skönt att slippa handla på en fredag.

Sitter här nu och njuter av att inte behöva göra något alls (för än det är dags att laga mat). Barnen har slutat kivas kivas inte så mycket, kaffet smakar gott och det är en dag kvar till helg.
Fast nu för tiden trivs jag med vardagen oxå.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0