Oj, vilken dag

Jag är såååååå uppe i varv!!! Måste. Andas. Nu. *flås*

Vi har haft barnkalas för Fabbe idag. De var sju barn allt som allt, medräknat Ry och Erica. Det gick jättebra, men det var högljutt.
Fullt ös hela dagen alltså. På morgonen var det fix. Fabbes hår skulle stylas. Sen gjorde vi 57 st små chokladbollar att ätas till glassen. Sen skulle det dammsugas och blåsas ballonger. Älskling har sålt sin dator och hade därför fullt upp med eget städande där den brukade stå... Han hann blåsa några ballonger iaf, och han dammsög efter kalaset så han är förlåten. ;) Och just det! Han plockade upp i barnens rum med. Han är förlåten med råge. =)

Sen tror jag att jag har funnit en ny vän idag. En mamma till en av Fabians dagiskompisar. Det kändes som om vi är väldigt mycket på samma nivå. Hennes dotter är oxå 5 år, och M och Fabbe verkar vara lite kära i varandra. Jättesött!
Iaf satt jag och E (mamman) och pratade en bra stund och jag kände hur det bara vilade sammförstånd över oss. Härligt. Blir nog snart kaffe med henne igen tror jag.

Efter kalaset stannade Erica och Filip kvar på middag. Nu är Fabbe hos Filip och ska sova där, och Erica ska sova här hos oss. Tjejerna kollar just nu på Mamma Mia i vardagsrummet.
Ryno är ute med en gammal kompis till oss från Alingsås, så vi är bara tjejer här hemma nu.
Själv har jag stängt in mig i sovrummet med datorn och Spotify för lite "peace of mind". Och. Jag. Försöker. Andas.
Har känt mig lite väl hypad idag. Hoppas på lugnare tempo imorgon.

I vilket fall som helst så mår jag så bra. Jag har det liv jag vill ha. Jag måste bara vänja mig vid tempot lite...


♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0