Denna helg

Kvällen igår var jättelyckad!
Hade väldigt skoj, och pratade babblade massor med allt och alla.
Tyvärr har jag inga bilder än. Vi hann inte ta några hemma. Men jag vet att vi var med på kort på festen, så det kommer när jag fått tag på dem.

I fredags mådde jag inte helt hundra. Kände mig hängig och sov bort större delen av kvällen i soffan. Som tur var blev det bättre tills igår igen.

Idag känns det att det är dagen efter. Är rätt seg såhär på eftermiddagen. Har dessutom varit på kusinens 13-årskalas. Kaffe och bullar var kanske inte vad min mage ville ha idag, men gott var det!

Nu är det dags att plocka upp Fabian ur badkaret innan han skrynklar bort...

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0