där jag aldrig mer ville vara

Idag.
Värsta svackan sen jag började med tabletterna i juni.
Var väldigt trött i morse. Borde kanske ha anat. Men det kändes bättre under dagen. Sen kom det över mig när jag skulle åka hem från kursen...

Känns som om det är för trång inne i huvudet. Nacken och axlarna värker.
Tappar bort mig i tankarna hela tiden. Kan inte ta in mer information.
Det är som om hela jag är inställd på försvar. Som om hela världen vill mig illa - fast jag vet att det inte är så. Men jag blir inte kvitt känslan. Vill springa. Vill gömma mig. (från vad?) Blir arg för ingenting. Det är kortslutning i huvudet.
Kaos.
Hjälper inte medicinen längre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0