dansa när ingen ser

Jag diggar musik för fulla muggar! Alla bra låtar jag kan komma på hamnar i min playlist på Spotify.
Helt själv är jag oxå, så jag kan dansa lite när ingen ser...

Blev ingen direkt händelselös kväll/natt igår heller. Ryno messade att han var på väg hem redan vid 22-23 nån gång. Mådde inget bra och ville komma hem. Vi låg på sängen och snackade lite. Hade råttorna uppe. Sen åkte resterande kycklingvingar från middagen fram och de två sista bakeoffbaguetterna åkte in i ugnen. Nattamat i sängen lyssnandes på soundtracket till Twilight. *mys*
Därefter blev det själva filmen på dvd i vardagsrummet.
Vi hann dock inte titta särskillt länge för än lilla E kom upp och mådde dåligt. Stackars liten. Gick hem med henne där mitt i natten. Tur att vi bor så nära och att hennes far inte heller hade gått och lagt sig än.
Åter till soffan och filmen. Vi tittade kanske en halvtimme till och sen sov vi båda två.

Idag är Ryno iväg på Kvibergs marknad. Ry har gått hem till E och Fabbe är fortfarande kvar där, så honom har jag inte ens sett idag. Jag börjar längta efter min lille duracellkanin nu, även om det är rätt skönt med lugn och ro.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0