after work & föräldramöte

Det var en lång dag för mig igår och det blev inget datorsittande öht.
Jag kom hem från jobbet, bytte om och åkte på after work. Det var god gratismat och jag hade trevligt. Pratade mycket med min nyaste arbetskamrat L som jag känner att jag kommer väldigt bra överens med. Stället i sig var dock inget vidare. Trångt och knappt några sittplatser. Tråkigt att stå och äta, och ännu segare att stå i höga klackar en hel kväll. Men men. Kul med lite action mitt i veckan.

Ikväll har jag varit på föräldramöte. Ryonas klass. Jag är fortfarande nöjd med både skola och lärare. Allt verkar toppen och det verkar gå bra för Ryona.

Jag har egentligen en massa att berätta om, men jag orkar verkligen inte sitta här och formulera mig just nu, men ett inlägg blev det iaf.

Kram på er!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0