Vilja, vilja. Orka, orka. Hinna, hinna.

Känner mig stressad idag. För mycket vilja och för lite tid och ork kanske. Vill ju hinna slappa oxå...

Jag var inne på att göra hemmagjord pizza idag, för jag vill använda min nya kavel av nonstick-material, men då måste det inhandlas diverse ingredienser som inte finns hemma och matkassan är lite tajt nu när det närmar sig barnbidrag. Får se vad lördagssnaxet och godiset går på först. Kanske imorgon.
Sen är jag inte helt sugen på att sätta pizzadeg idag heller. Ska eventuellt baka hallongrottor på barnens begäran. Och så ska Fabbe och jag åka till Godistappen och köpa lördagsgodis.

Sen är det ju det vanliga joxet med middag och sådant. Jag tror det räcker så. Känner mig redan alldeles för uppvarvad. Ljudkänslig och ofokuserad. Bläh!
Borde känna mig utvilad när jag redan varit hemma i två dar.
Ja ja. Jag får ta dagen som den kommer och se vad som hinns med.
Vi hörs!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0