Shopping, vänskap och mys med Ry

Igår hade jag en toppenshopping- dag/kväll!
Jag var i Ullared som bekant, med min arbetskamrat och nyfunna vän Lena. Det blev en hel del prat på väg fram och tillbaka i bilen. Både seriöst och mycket flams. Jag är väldigt glad att jag fått lära känna denna härliga tjej. =)

Shoppingen var intensiv, som vanligt när jag är i Ullared. Vill dock rekomendera att åka dit på eftermiddagen. Har aldrig varit så lite folk när jag varit där förut. Visst var det folk... Men man kunde köra kundvagn helt obehindrat och man fick sittplats vid fikan.
Så nu är barnens julklappar färdigköpta, plus lite annat smått och gott. Bl a två par jeans, två t-shirts och två halsband till mig. Och nya strumpor. Och en kjol, ej att förglömma!
När vi var klara tog vi oss en sen middag på Burger King.
Är så otroligt nöjd med dagen igår! Med fynden, men framför allt med sällskapet.

Idag är det fredag igen (om något inte skulle ha märkt detta), och jag känner att veckorna bara försvinner. Och det händer grejer hela tiden.
Nu i eftermiddags tog jag Ryona till frisören. Nu har hon lugg och är jättefin! Men jag lovade att inte lägga upp någon bild på den nya frisyren, så ni får vänta tills hon fastnar på bild vid något annat tillfälle. ;)
Efter klippningen gick vi till Dahls och fikade. *myyys* Och min stora lilla tjej ville hålla mig i handen på väg tillbaks till spårvagnen... ♥


Här är några av fynden jag gjorde igår:


[Kjolen]



[Julmuffinformar]


♥ ♥ ♥



Kommentarer
Postat av: liten på jorden, men STOR i orden

Låter ju alldeles toppen!



Skönt för dig!



Kram

2009-11-06 @ 22:46:18
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0