Om viljan och orken

Försöker få min kropp att fatta att den inte ska bli stressad, bara för att jag är glad och har tusen idéer och vill göra allt på en gång. ANDAS!!!

Jag vill:

Läsa bok
Läsa tidning
Sticka halsduk
Baka med barnen
Pyssla med barnen
Träffa typ elva olika kompisar och släktningar
Laga god och hälsosam mat
Baka bröd
Skriva min bestseller
Umgås med Ryno (känns som vi går omlott)
Bada med Lush-produkter
Träna
Ta en lång höstpromenad
Ha massa pengar och shoppa kläder
Vara snäll och tålmodig och glad och inspirerande och harmonisk
Åka med Fabbe så han får köpa för sina födelsedagspengar
Göra höstutflykter

Helst allt på en gång och inte vara så förbaskat trött!

Men men. Jag får väl vara glad för det jag hinner och orkar.
Skulle även vilja ha en dag där jag bara kunde slappa. Jag tycks ha glömt bort hur man gör. Så fort jag försöker att göra ingenting så poppar det upp nya idéer i huvudet.
Meditation kanske?

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: liten på jorden, men STOR i orden

Känner igen det där. Att vilja så mycket och att samtidigt känna att orken inte riktigt hänger med.



Det där med att slappna av är också något som sägs vara en bra sak. Har jag hört=)



Jag hoppas du finner något på listan som du verkligen vill göra och gör det. Hoppas du får en fin dag. Kram!

2009-11-01 @ 10:42:40
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0