Ingen tatuering men dock en glädjande vinst!

Men Åååååh!
Min tatueringstid blev ju avbokad i förra veckan. Malin var sjuk. Kvart i fem ringde hon mig från studion på andra sidan av stan, för att hon fått en avboknig, och sa att hon hade tid om typ en kvart. Eh...? Och jag ska dessutom vara på ett föräldramöte nu kl 18.
Så det blev nej från mig.
Men samtidigt känner jag mig arg och frustrerad. Jag vill ju ha min fågel färdig! Det var inte riktigt snällt att ringa mig med så kort varsel. Jag fixar inte sån't. Om jag hade bestämt mig för att skippa mötet och försökt ta mig till studion fortast möjligt, så hade jag landat där som ett stressknippe. Jag vet hur jag funkar. Och att sedan sitta och ta smärta på det... Näe. Not this girl. Men suck i alla fall...

En glad nyhet är att jag vann tävlingen på Jessicas blogg!
Så nu är den här boken min!



Tusen tack Jessica! Jag väntar med spänning på mitt paket... Hi hi!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0