Ibland blir det bara bättre

Vaknade med stressvärk i kroppen i morse. Jag hade drömt arga drömmar och schemat för dagen var späckat.
Men se! Det gick ju bra ändå.

Ryno och jag hjälptes åt med städning och advents/julpyntning. Ryona storstädade sitt skrivbord och Fabbe skickades efter åtskilliga klåfinger- och tjatattacker ut för att leka med en kompis som lägligt kom och ringde på dörren.
Sedan begav jag mig iväg till Partille medan Ryno slutförde pyntarbetet och skickade iväg dotter till kompisens kalas.

I Allum hittade jag diverse godsaker i klädväg till mig, och efter det var jag och storhandlade mat.
Väl hemma, med all mat infrusen som skulle frysas in, blev det pizzalyx till middag.

Nu är det bara lördagsmyset kvar!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0