I vilken ände börjar jag?

Jag har varit idiottrött i flera dagar och inte orkat uppdatera.
Men nu är jag här igen!
Jag har sovit ut två mornar i rad, och plötsligt ramlar mitt livs alla "vill" över mig igen, fastän orken bara precis är återställd.

Jag känner mig rastlös, men är ändå mån om min lediga tid. Om jag tar det lite soft idag så kanske energin stannar en bit in på veckan, och då kan jag göra lite saker då med så att vardagen blir roligare?

Idag har jag iaf lite en del tvätt att vika och en dotter som ska på fotbollsträning.
Och så har jag bytt handdukar och lightstädat toaletten. (dvs toan och handfatet.) Jag kör dessutom andra maskinen tvätt och ska ha i en tredje.
Om någon undrar vad min sambo gör när jag är så flitig, så kan jag tala om att han helhjärtat julpyntar balkongen. ♥

* Sen var jag sugen på att baka kanelbullar, men det är en sån grej jag kan spara. Mandelmassan i kylen går ingenstans. Inte mjölet heller.

* Jag vill städa ur min stora garderob och slänga en massa gamla kläder, så att jag hittar bland det som jag verkligen vill ha. Fast nu gömmer vi barnens julklappar där så det kanske får vänta...

* Och så vill jag gå och träna! Ska kolla öppettiderna sen.

* Och laga en massa trasiga byxknän på Fabbes byxor.

* Sy vardagsrumsgardinerna. Jag har haft tyget liggandes i två år nu. =/

* Köpa färdigt julklapparna - har idéer.

* Med mera, med mera...

Den här veckan behöver jag massor med ork. Jag VILL!!!
Fast först ska jag nog dricka kaffe och läsa tidning. Aaah...


♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0