En slösölardag

Idag innefattar dagens klädsel mörklila mysbrallor i velour...
Jag är så seg. Vi var på tacokväll hos grannarna igår. Kom väl hem vid 3-tiden ungefär. Jag hade mycket trevligt! Fast jag blev visst väldigt pratsam vill jag minnas...

Den här dagen blir det nog inte många knop gjorda, och det är bra. Har varit på tok för slarvig med att varva ner på sistonde. Det är ju så mycket jag vill göra hela tiden! Men idag är det slappa som är prio ett.
Ry är med Erica och ska på fotbollsträning sen. De åker själva dit och får skjuts hem. Ryno och Fabbe ska ut och slira med Bettan nu i eftermiddag. På min lott faller det att laga middag, men det är en hel del timmar dit.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0